Bijzondere Noden
Doneer ook!

Brief uit het Midden-Oosten over kerk zijn in coronatijd

Brief uit het Midden-Oosten over kerk zijn in de coronatijd

Ondanks de moeilijkheden rondom het coronavirus wereldwijd ontvangen we ook bemoedigende berichten en mogen we zien dat de Heere alle omstandigheden ten goede kan gebruiken.

Gegroet in de naam van de Heere!

Hoe gaat het met jullie in deze omstandigheden rondom het COVID-19 virus? We bidden dat jullie families veilig zijn en dat de Heere jullie en jullie families beschermt. Hier zijn we nog steeds in isolatie, maar het is toegestaan om ergens naar toe te gaan met speciale toestemming. Te midden van deze moeilijke situatie zien we de handen van de Heere werken aan 1) het hart van de onbekeerden om hen tot bekering te brengen en 2) het opnieuw rangschikken van de prioriteiten van de gelovigen en kerken.

Ondanks deze pandemie van het coronvirus hebben we goed en bemoedigend nieuws! Doordat we al online bijbelstudiegroepen en discipelschaplessen hadden met gelovigen in Irak, Egypte en Syrië, was de stap om deze lessen voor onze eigen omgeving ook online te doen in deze coronatijd makkelijker. We zijn nu begonnen met evangeliebediening via Facebook en social media en het aantal volgers blijft maar stijgen. We zitten nu op 55.000 volgers! De laatste bijbelstudieles die we op deze pagina hebben geüpload, had in één week 34.000 downloads. Hoe groot is onze God!

Wilt u samen met onze naasten in het Midden-Oosten de Heere danken dat Hij deze omstandigheden wil gebruiken om Zijn boodschap te verspreiden in een land waar dat zo moeilijk is en bidden voor verdere zegen op de online bediening?

Vergelijkbare verhalen

  • Nieuws/ Verhalen

    Boodschap vanuit Irak

    Een ex-moslim deelt zijn verhaal. “Ik had alles al ingepakt. Mijn kleding, geld, papieren. En mijn Bijbel..."

    Lees verder
  • Verhalen

    Impactverhalen corona-noodhulp Pakistan

    Verschillende Pakistanen delen hun verhaal en vertellen hoe onze corona-noodhulp verschil maakt. Lees verder